....
A DuoLife üzleti modellje a - SoftMarketing™
Sok éven át ismertek olyan megoldásokat, mint a klasszikus, a vállalati, a franchise vagy a többszintű marketing. Mindegyiküknek számos előnyei, de hátrányai is vannak, amelyek a mai időkben még kellemetlenebbek. A SoftMarketing™ ebből az új valóságból - az üzleti gondolkodás forradalmából ered. Ez egyesíti a bevált gyakorlatokat mindezen területekről, miközben kiküszöböli gyengeségeit.
A 21. századi üzletág által meghatározott SoftMarketing™ a dinamikusan változó piac követelményeire adott választ, alternatívát jelent a vállalkozók és a teljes munkaidős alkalmazottak számára. A vállalkozók számára gyakran lehetőség nyílik arra, hogy a tevékenységet az alapprofilon belül bővítsék. Mind az egyik, mind a másik csoport számára további vagy fő stabil jövedelem forrás lehet, anélkül, hogy lemondanál a fő tevékenységedről, ezen kívül nem igényel új emberi erőforrásokat vagy túlzott pénzügyi ráfordítást.
A DuoLife 14 rangú karrierlétrával rendelkezik
A DuoLife 8 féle ösztönző programmal rendelkezik
A DuoLife marketing program résztvevőinek bevételei a termékek személyes fogyasztásának jutalékaiból, valamint a fogyasztói hálózat forgalmából származik.
A kiváló termékek mellett egyedi kompenzációs tervet dolgozott ki a DuoLife a partnerei számára!
A SoftMarketing™ főbb jellegzetességei a DuoLife-ban
2. A középpontban az EMBER áll.
Az ember a figyelem középpontja, céljai, törekvései, potenciálja.
3. SZEMÉLYES ÜZLETI PROGRAMOK.
Az egyes vállalkozások rugalmas megközelítésének köszönhetően egyedi megoldásokat hoznak létre. Lehetővé teszik, hogy ötvözze a DuoLife által kínált lehetőségeket, amit gyakorlatilag minden létező vállalat kínál, ezáltal növelve annak képességeit és versenyképességét.
4. A SZOCIÁLIS ÉRTÉK megadása.
A DuoLife-ban ez a feltevés a "Live Consciously" kampány együttes létrehozásával és támogatásával valósul meg. Célja, hogy felébressze az emberek jobb, tudatosabb életének szükségességét, és ösztönözze őket arra, hogy tegyenek lépéseket ebben az irányban. Tudatosan egyesíti a különböző környezet, az emberek és szervezetek, kezdve a nemzeti média, a helyi hatóságok és a tudományos közösség, és befejezve a híres és befolyásos emberek. Ennek részeként konferenciák, előadások és workshopok kerülnek megrendezésre.
A fizikai egészség, a mentális egészség - a személyes fejlődés, a pénzügyek ápolásának képessége - lehetővé teszi a tudatos és boldog élet vezetését.
5. Kommunikáció a külvilággal.
Napjainkban, ahhoz, hogy sikeresek legyünk az üzleti életben, nem elég az, hogy jó termék legyen. Szélesebb értéket kell adni és kommunikálni. Ezért a DuoLife olyan intenzív médiatevékenységeket folytat, amelyek elősegítik mind a termékeket, mind a mögöttük lévő értékeket.
HOGYAN MŰKÖDIK?
A wellness ágazat éves növekedése mintegy 30%.
A SoftMarketing™ alapú DuoLife sokszor gyorsabban fejlődik, vonzza a különböző hátterű és különböző anyagi státuszú embereket. A hatékonyság bizonyítéka a DuoLife-al együttműködő emberek sikere.
A jutalékokat havonta folyósítják a Klubtag munkájának eredményeként.
Ahhoz, hogy visszaléphess az előző oldalra, a böngésződben kattits a
<--- vissza lépés ikonra!
Online látogatók: