...
A cégről
Együtt teremtjük meg történelmünket, és sikertörténetünket is szeretnénk elérni.
A DuoLife egy szilárd pénzügyi alapon létrehozott márka - amelyet tapasztalt szakemberek képviselnek.
A DuoLife egy innovatív termék a piacon. Lengyel szakemberek és lengyel gyártók hozták létre a legmagasabb globális minőségi előírásoknak megfelelően.
A DuoLife olyan vállalkozás, amelyben mindenki megtalálhatja magának a helyét, a DuoLife által javasolt igen vonzó formák felhasználásával.
A mottó, amely a projekt létrehozásának kezdetétől vezérelt minket:
"A jövő legmegfelelőbb módja, a jövő megteremtése."
Alan Kay / Steve Jobs
Küldetésünk
Az életminőség és életstílus javítása minden ember számára, akivel találkozunk.
Ezt a szigorúan meghatározott célt számos, a DuoLife-al együttműködő szervezet követte, többek között: egy tréner csapat, amely üzleti partnereink vezetői kompetenciáit fejleszti. A Personal Excellence Network egy nagyszerű projekt, melyet az emberek egészségének és életének megőrzésére hoztak létre az - Éld az életed tudatosan - alapítvány, és a termékeink minőségével és hatékonyságával foglalkozó Tudományos Tanács.
Víziónk
Lengyelországból a nagyvilágba
A DuoLife a minőségi garancia. A kezdetektől fogva elképzelésünk a nemzetközi piacokra való belépés volt.
Ma a DuoLife Club tagjai már 30 országban dolgoztak világszerte.
Nem csak arra törekszünk, hogy vezető pozíciót alakítsunk ki, hanem először is, hogy hozzájáruljunk világszerte több millió ember életmódjának és jólétének javításához.
Napról napra egyre többen vagyunk, és megvalósülni látjuk víziónkat - LENGYELORSZÁG A VILÁGBAN!
Az értékeink
Értékeink alapot képeznek
A DuoLife legnagyobb értéke azok az EMBEREK, akik velünk együttműködnek. A másokkal való kapcsolatokon alapuló közvetlen marketing az előnyöket biztosítja számunkra, és lehetővé teszi, hogy olyan embereket érjünk el, akik eddig még nem láttak kiutat, jelenlegi helyzetükből.
A DuoLife tevékenysége olyan értékeken alapul , mint:
Ahhoz, hogy visszaléphess az előző oldalra, a böngésződben kattits a
<--- vissza lépés ikonra!
Online látogatók: